среда, 26. децембар 2012.

I Love...hand lotions

Pre 10ak dana, prošetam ja do Lilly-a, i spazim promociju "I love..." kozmetike, koja je relativno skoro stigla Srbiju (ili ja ne znam da je stigla ranije, ali u Lilly-ima i DM-ovima se pojavila pre možda 3-4 meseca). U pitanju je kozmetika, koja u svom asortimanu ima kupke, losione za telo, pilinge i kreme za ruke, sa raznim voćnim mirisima (malina, borovnica, mango, vanila, kokos, limun,...), imaju i privlacna pakovanja u bojama u skladu sa mirisom koji predstavljaju (odnosno voćkom), ali ono što je najbitnije je to što ova kozmetika ne vrši testiranja na životinjama, i nema parabene.
Ja sam ih još pre nekog vremena "njušnula", dopali su mi se mirisi (i mislim da su oni i najprivlačniji u celoj ovoj priči, pored ne-testiranja na životinjama, ne-parabena, itd :) ), ali nikako da se odlučim da ih probam, i pošto sam, kao što sam pomenula na početku posta, naišla na promociju, rešila sam da je pravo vreme da isprobam nesto od njih.
S obzirom, da sam pre neki dan opustošila Lush (odnosno kupila par - odnosno više sapuna,  i 2 losiona za telo i još neke sitnice), i pošto mi je u periodu zime koža na telu jaaaako suva, pa sam se častila i jednim Dr Hauschka losionom za užasno suvu i osetljivu kozu, ni kupka ni losion mi nisu bili potrebni (ukoliko vas zanima recenzija za neki od ovih proizvoda, napišite u komentaru, javite mailom - skinhairandmore@gmail.com , ili preko facebook stranice ), ali zato mi krema za ruke uvek nedostaje, jer ruke mackam non stop, i uvek mi treba jedna krema za jednu tašnu, druga za drugu, pa za kupatilo, pa za radni sto, itd. Sve u svemu, do sada sam uvek kupovala Nivea, Garnier, i druge drogerijske brendove krema za ruke, i navikla sam na tu cenu od oko 200-300 dinara, i zadovoljna sam tim kremama, pa ne znam da li bih bas tek tako inače dala 450 dinara za kremu za ruke (mozda za neku medicinsku kozmetiku, ili za neku kremu za ruke, za koju vazi da je fenomenalna i potpuno vredna tih većih para), ali s'obzirom da je bila promocija, uz svaki kupljen proizvod se dobijala krema za ruke, tako da sam ja rešila da kupim kremu za ruke i dobijem - još jednu kremu za ruke.





Iskrena da budem, dugo sam se razmisljala koje mirise bih mogla da uzmem. Nemaju ono odredjeno "za normalnu", "za suvu", "za jako suvu kozu", već su svi univerzalni, ali po sastavu sam videla da bi trebalo dobro da neguju (urea, shea puter, kokosovo ulje,...). Posle dugog većanja (razmišljala sam se izmedju kokosa, maline i kupine, borovnice, vanile i manga - čak i ja koja ne volim mango sam oduševljena mirisom ove kreme), i na kraju sam se odlučila za ovu kombinaciju maline i kupine, i za borovnicu.
Ja inače nisam tip koji je lud za voćkastim mirisima, kada su u pitanju parfemi, ali mirisi ovih krema me neodoljivo podsećaju na voćni jogurt, sokiće i one letnje koktelčiće uz koje se uživa na moru, što je posebno dobrodošlo u hladnim zimskim danima. I to me podsete svaki put kada namažem ruke (a to se jaaako često dešava). Nega je ok, možda nije kao čuvena crvena Garnier krema, ali čak i ispucale ruke od hladnoće mogu za 2 dana da budu savršeno nežne, upijanje je takodje ok, malčice sporije nego kod Niveinih super-brzo-upijajućih kremica, ali  upije se posle par minuta, ne ostaje onaj masan sloj od kog morate posle da čuvate odeću. Gustina krema je prosečna, kao kod većine krema za ruke.


U principu, ja sam zadovoljna, imam još par kremica za ruke na wish listi (Crabtree & Evelyn koje toliiiiiiko hvale, kao da su čarobni stapić za ruke - mada mi se čini da za tu cenu i moraju da budu, Bioderma Atoderm Mains, La Roche Posay Lipikar, A-Derma, i jos par tih medicinskih brendova koji su takodje hvaljeni), ali moguće je da će se ove kreme kada ih potrošim naći opet u mojoj torbi.
Koja je vaša omiljena krema za ruke u ovom zimskom periodu? Da li ste probali neki od I Love...proizvoda i kakvi su vam utisci ako jeste?

8 коментара:

  1. Nisam još probala. Juče zamalo da kupim losion za tijelo. Kokos je bio u pitanju. Takođe je na akciji čitav asortiman u CM-u.
    Moja omiljena i jedina krema za ruke koju neću uskoro mijenjati je Fitogal specijalna glicerinska grema. Otkrila sam je pršle zime i fenomenalna je. Jednia mi je spasila suhu kožu ruku i perutanje između prstiju. Bilo je baš bljak. Suma sumarum probaj je :-) ako imaš problema sa suhom kožom. Pisala sam o njoj na blogu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pretrazicu ti blog :) imam ja mnogo suvu kozu svuda po telu - osim po licu gde mi je totalna suprotnost - masna

      Избриши
    2. Meni je koža normalna, tako da se mnogo nemackam losionima, osim na licu :-(, masna kao i tvoja. Zbog toga mi je kolekcija kremica za lice zavidna. :-D

      Избриши
    3. uh, i meni, imam trenutno barem 5 razlicitih brendova kremica za lice, i zbunim se tako ponekad, sta da mazem :D

      Избриши
  2. Nisam probala nista od njihovih proizvoda, nisam ih mnogo ni zagledala, sta cu, imam jedno lice i telo, a toliko je brendova :)) Malo me od njih odbija sto su skroz iskopirali dizajn drugog brenda, vise volim originalnost cak i kad ne izgleda bas najlepse. Sto se tice krema za ruke, iznenadila sam se nedavno koliko je dobra narandzasta Biotenova, zelena je nula, ali ova je bas dobra, a s obzirom na cenu i odlicna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. primetila sam i ja za kopiju, ali bili su mi simpaticni mirisi i u tom momentu sam naisla na promociju kada mi je bas trebala nova krema za ruke, tako da je promoterka fino ubacila svoj proizvod kod mene :) mada jesam zadovoljna. moracu da probam tu biotenovu, cini mi se da sam bas narandzastu jednom uzela od neke drugarice, i da sam se odusevila mirisom

      Избриши
  3. nisam probala ali sam njusnula i moracu da razmislim o kupovini :)

    ОдговориИзбриши