среда, 17. април 2013.

Liebster Blog Award


          Uh...danas mi je baš bio nezgodan dan, jedva sam, onako depresivno, dopuzala do kuće, medjutim...ukljucim kompjuter čisto na brzaka da pogledam mailove, i usput vidim da sam, od dve sjajne devojke - Malo Prase i SuperNova dobila nominacije za Liebster nagradu. Hvala vam devojke, zaista ste me bas oraspoložile i ulepšale mi dan! :)





          Verovatno već svi znate o čemu se radi, pošto su druge blogerke danas bile vredne, i već odgovorile na pitanja, ali evo za svaki slučaj i ja da ponovim pravila:

1. Svaki bloger bi trebalo da napiše 11 random činjenica o sebi

2. Svaki bloger bi trebalo da odgovori na pitanja koja mu je postavila osoba koja ih je nominovala

3. Odaberi 11 blogova za nominaciju i označi ih

4. Obavesti ih

5. Nemoj nominovati osobu koja je i tebe

...i nominuju se blogovi koji imaju manje od 200 pratioca.

E sad da predjem na pitanja koja su mi upućena: 

-Malo Prase:

1. Što misliš o čupanju obrva?

-Baš ne volim da čupam obrve, ali šta ću, kad sam već krenula da ih čupam, moram to da održavam. Inače imam tu sreću da imam prirodno svetle obrve, pa ako ih baš ne očupam onog dana kojeg bi trebalo, i ne primeti se, ali nikad ne dozvolim da budu baš zapuštene

2. Koja je posljednja knjiga koju si pročitala?

-Ako se stručna literatura ne računa, onda Pola Meklejn - "Pariska žena"

3. Nabroji tri stvari koje bi ponijela sa sobom da moraš na pusti otok bez civilizacije?

-Nikad nisam bila vešta sa ovim pitanjima, prosto zaista ne mogu da odredim samo 3 stvari koje bih ponela, jer sam ja sve-svoje-sa-sobom-nosim tip, ali ajde prvo mi pada na pamet krema za zaštitu od sunca, lap top sa gomilom nasnimljenih serija i sudoku :)

4. Što najviše voliš jesti?

-Sve što je kombinacija čokolade i lešnika    

5. Kakav stil kod odjeće a kakav kod kozmetike preferiraš?

-Stil odeće mi varira od raspoloženja, ali uvek se trudim da pravim neku ravnozežu izmedju ženstvenog i udobnog. U kozmetici sam ili u nude fazonu, ili nosim malo maskare, malo roze rumenila i malo nekog roze balsama za usne. A u večernjim varijantama svašta dolazi u obzir

6. Odakle si?

-Iz Beograda
7. Koji kozmetički proizvod te najviše veseli?

-I ovo je teško pitanje, ali mislim da su to parfemi
8. Koji je najskuplji kozmetički proizvod a koji najjeftiniji koji si kupila/dobila?

-Mislim da je Givenchy Ange ou Demon Le Secret Elixir najskuplji parfem, pa samim tim i kozmetički proizvod koji sam kupila (s'obzirom da sam kupila odmah 100ml parfemske vode), ili Estee Lauder Advanced Night Repair serum, koji sam kupila u količini od 50ml, tu su im cene, pa ne znam koji je skuplji, a najjeftiniji, oni lakovi za nokte u malim bočicama što se nalaze po parfimerijama za neke smešne pare 

9. Omiljeni film?

-Filmovima uglavnom brzo zaboravim ime, ali volim da gledam komedije, i detektivske filmove, mislim da mi stari, dobri, Poaro nikada neće dosaditi
10. Baviš li se sportom, ako da, kojim?

-Na žalost ne, s' vremena na vreme samo odem u teretanu
11. Koju boju kose imaš?

-Svetlo plavu, farbanu


-SuperNova:

1. Koji komad šminke je vaša slabost, i najčešće ga kupujete?

-Možda su to ruževi za usne, i to uglavnom one balsamaste varijante

2. Čime se bavite, ili šta studirate?

-Studiram psihologiju

3. U koju zemlju biste najviše želeli da odputujete?

-U Ameriku - dosta zemalja u Evropi sam obišla, sad bih malo i tamo da obidjem

4. Omiljeno dogišnje doba?

-Proleće

5. Bioskop ili pozorište?

-Pozorište

6. Šta više volite da kupujete preparativu ili dekorativu?

-Preparativu, mada je imam previše pa polako prelazim na dekorativu

7. Jedna manje bitna stvar koju želite da uradite u životu, a još uvek niste?

-Da napišem knjigu

8. Koja ljudska osobina vas najviše nervira?

-Ograničenost

9. Omiljena boja ruža?

-Barbie roze

10. Da li ste optimista ili pesimista?

-Večiti optimista :)

11. Mislite li da ste u životu imale sreće ili ne?

-Verujem u ravnotežu, tako da smatram da čak i ako smo u nekom momentu nesrećni, posle nekog vremena naidje podjednak period sreće

Ja nominujem sledeće blogove:












A moja pitanja za njih glase (pojedina pitanja ću kopirati od Praseta i Supernove, jer mi se dopadaju, devojke, nadam se da se ne ljutite J ) :

1. Da li možeš da izdvojiš jedan proizvod što se tiče preparative za koji smatraš da je nešto najbolje što si ikada koristila?

2. Isto pitanje samo za dekorativu

3. Da li imaš neki parfem koji smatraš svojim ‘’ličnim potpisom’’?

4. Koje tri reči te najbolje opisuju?

5. Šta si u horoskopu, i koliko zaista ličiš na svoj znak (po osobinama, naravno ne fizički :D )

6. Da pišeš autobiografiju, koji bi naslov knjige bio?

7.Omiljena boja ruža?

8. Stil šminkanja koji preferiraš?

9. Koju zemlju bi volela da posetiš?

10. Ti, pusto ostrvo, i koje 3 stvari?

11. Da li imaš nekog kućnog ljubimca?

          Još jednom se zahvaljujem Prasetu i Supernovi, žao mi je što ne mogu i njih da nominujem, ali pravila su pravila. A vama nominovanima nadam se da pitanja neće biti teška.
Poljubac za sve!

5 коментара:

  1. :) asti ti si peta. Ovo će stvarno biti veselo! :) Hvala na nominaciji, post ide čim prije :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala <3

    Taman sam se danas hvalila kako sam samo jednom nominirana:D

    Odlična pitanja, odgovorim brzo :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala. Nakaniću se u jednom momentu da odgovorim na sva pitanja.

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala punoo za nominaciju, odgovoricu ovde, nadam se da nije problem :)


    1. Mogu, Skinoren, kako ga namazem, meni je lice instant lepse od njega, nadam se da nikad nece prestati da ga proizvode :D
    2. Hm, recimo Bourjois HM puder :)
    3. Dadadaaa Chocolovers :D
    4. Hm tri reci, neka bude: sminka, sport, tvrdoglavost :D
    5. Rak, mislim da dosta licim na svoj znak, racici-emotivici, ali ne pokazujem toliko :D
    6. "Ispovesti jedne izgubljene devojke" :D to mije prvo palo napamet.
    7. Bordo, boja mesa.
    8. Prirodno, prirodno i samo prirodno sminkanje :)
    9. Engleska!
    10. Muzika,fotoaparat i krema za suncanje :D
    11. Imam 3 kornjacice, Vilmu, (viteza) Koju i Mlatu :))

    Hvala jos jednom na nominaciji :)

    ОдговориИзбриши